måndag 15 februari 2010

Okej helgen har varit sjuk rolig, annorlunda, speedad, taggad, och jävligt jobbig. Fredagen blev förfest med Hanna och massa andra sköna människor. hade ingen koll på klockan och drog inte ut för än ett, då vi va tvungna att gå från översta komarken till malt å humle.. blev en värmepaus på pizzerian/krog vid willys. Ett par cider å öl lite chips å allmänt flum. Sedan vidare till malt å humle. lite dans och mer vel.
Krogen stängde och dags för efterfest. efterfest fram till sju och jag mådde skit bra! en semla till frukost en tung baksmälla och tvek på om ja orkade att gå på det igen på lördag kvällen.. men så blev det och jäklar va bra det blev! kanon förfest och sedan en jääkla massa dans på krogen.
Hanna olsson min bästaste var där och då blir det inget annat än kul..! Hanna min egna groggfixare. Hanna frågar, vill du ha en grogg?, jag aa fan va schysst! hanna kommer tillbaka med två halvdruckna groggar, varsigo! haha och man e ju inte den som e den. Drick å va gla!
efterfest som inte blev något annat än toltaldecka i soffan.

Söndagen. en del problem och jag är fullt medveten om att jag inte är den smidigaste människan. Men min avsikt var allt annat än å såra. men att inte såra i en sån situation är omöjligt och att dra ut på det skulle även de vara fel.

kan inte säga annat en klychan, de e inte dej de e fel på de e mej.

För det är mig. Jag är förvirrad och en osäker jävel. ingen är tröttare än jag på mig och mitt jävla vel. kan jag vara nöjd någon gång?. sätt mig på ett flyg till en öde ö så slipper jag strula till allt.
det värsta jag vet är att såra. det göra så jävla ont. men vet, det är inte mig det är synd om.

Älskar förövrigt alla underbara vänner! ni vet vilka ni är och tack för att ni finns <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar