onsdag 10 februari 2010

skitdagen


Jaha denna dagen har ju börjat fruktansvärt bra.

gick upp KVART ÖVER SEX istället för kvart över sju och upptäckte inte detta för än klockan sju då ja redan va fixad å käkat frukost.. la mig igen å vakna med världens sämsta morgon humör..
går i kylan till skolan.. sätter mig i klassrummet å tycker de e en aning konstigt att jag är den ända människan som e där.. (jag har ju en förmåga av att vara den som kommer i sista minuten..) går efter en stund ut för att kolla om ja sitter i rätt klassrum.. OCH där hänger den, den kär lilla lappen med en vänlig hälsning om att IDAG just IDAG börjar vi inte halv nio utan TIO! mitt humör blev ju självklart extremt mkt bättre.. vänta i en och en halvtimma..

okej, lektionen avklarad och jag ska få skjuts hem eftersom min nästa lektion inte börjar för än om två och en halvtimma senare. men NE, då har biljävlen gått sönder så då får ja gå hem. Hungrig som en varg (en hungrig varg) och ja nu sitter jag här och har börjat inse att jag faktiskt ska gå tillbaka till skolan om tjugo minuter. fucking jävla skit liv. denna dagen måste vända, annars kan ja bara varna alla att hålla sig på avstånd från mig eftersom ja har sån jäävla otur idag.. kommer ni i närheten kan ja lova att ni kommer få en bokhylla över er vilket förövrigt är så min död kommer se ut enligt facebook.. ja kommer sträcka mig efter en bok i en bokhylla som då olyckligt faller över mig å ja bryter lårbenshalsen...

JA, de va allt ja hade å komma med hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar