lördag 27 mars 2010



Firade Åsa igår. Sjukt stressig dag för mig. Jobba 10-18 på mcdonalds vilket är ett stressigt jobb, sen gå/springa hem duscha, fixa sig, välja kläder osv. skynda mig till förfesten och där har ja ca en timma på mig å dricka, detta leder ju självklart till att man dricker en massa på lite tid... och jag blev lite lätt salongsberusad..............heller ut en cider över ciggpaketet, ska självklart göra ett desperat försök å rädda en cigg genom att springa in å torka den under en handtork inne på toan.
inser efter lite tequila och ett par cider att jag måste hem. smsar Annsophie som säger att hon kommer. tappar därefter telefonen å kan inte få igång den igen.. träffar Jenny som bjuder mig på yttligare en cider och jag bestämmer mig för att stanna.. men vi båda inser rätt snart att vi e för fulla. vi går ut och där står Annsophie. stackarn har väntat på dumma mig som e helt väck.. vi drar hem till Jenny hämtar sprit å drar upp till hennes brorsas lägenhet, bestämmer oss för å kolla film och spela rockband men båda däckade ist i sängen. Måste ha sovit bra tungt eftersom vi inte hört telefonen ringa 20 ggr fast att den legat brevid oss..

jag tar fram min telefon som är "sönder" och inser att nej den är inte alls sönder de är bara Malin som inte fattat att man ska trycka på ON knappen för att få en telefon å fungera..

Nu är det vila som gäller under heela dan och sen ut till Kode med Emma och fira Angelica! Förfest och sen ut i kungälv.. kommer ta imot å dricka men allt går om man vill =)

skulle egentligen träffat Hanna idag jag saknar henne! behöver en dos Hanna nu nu nu<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar