onsdag 17 mars 2010


längar till helg. Sjuk förra så nu fan måste jag röra på mig! ge mig helg. Trodde helgen iof skulle bli rätt lugn men nu är den fullt uppbokad med fest fredag lördag och jobb söndag.. känns som att de kanske e lite fel ordning och kommer gå åt helvete på söndagen.. men fan man lever en gång och kunde jag i sommras jobba fredag lördag mellan 10-19 pass och ändå festa både fredag och lördag då ska jag nog klara 9-18 på söndag! vill man så kan man.

Haft en bra början på veckan. städat hela lägenheten å fixat massa annat, och igår va Krull här på långpromenad (..11000 steg) sen tog vi de jävligt lugnt eftersom man tydligen behöver gå 10000 steg under en hel dag för å vara hälsosam och vi hade ju gått 11000 och behövde helt enkelt inte röra på oss mer för dagen, så de blev kortspel och film.
denna dagen känns nästan meningslös att ens nämna.

2 kommentarer:

  1. wäääääää fna hade ja missat din blogg.. de e fan dåligt av mej.....

    hejjj malin =) (vinkar)

    SvaraRadera
  2. hihi hej hej Joakim :D
    ne ja har inte lagt upp den nånstans typ så de e inte så många som vet att ja har en :P e rätt kass på de här me å blogga haha

    SvaraRadera